:'(

          Ariey niey mrupakan, first day bg aku nek bas sorg2 tnpe si dye...Slalunye aku akn nek skali nga dye..And the first day gk aku berada di kuala terengganu tnpe si dye...huh mcmnekah aku disane nti tnpe si dye..Byk memori bersme nga si dye disana..Prasaan sedih kian terasa..aku sdih uny terlalu rindukan si dye..Klu iktkan atieyku niey rse mlas plak nk g, sbb aku xse brjauhan nga si dye..Aku xpnah ag brjauhan nga si dye..Adakah si dye mmpunyai perasaan yang sme nga aku?rindukan aku?sdih tuk berjauhan nga aku???etm aku x tau n no comment, but aku aku hope dye mpunyai perasaan yang sme dgn ape yang aku rsekan niey..

         Bnda yang pling importance skali aku tkot tuk nek bas..coz spajang jln byk bnda y tlah berlaku antara aku dgn si dye...Mcm2 prangai aku buat but si dye still lg cool..Aku x tau la mcm mne keadaan ku nti ble nek bas sorg..but aku harap si dye datang tuk anta aku kt stesen bas ptg nnti..aku harap sgt2..Kalau la dye boley bce fkiran ku ini alangkah indahnyer..yang paling best skali klu dye dpt ikt aku skali..wah sronoknyer.rndu plak tme2 lpas...rse nk kmbali ke mse yang lalu...Kenapala mse niey cpt sgt berlalu.Byk kenanga aku nga si dye yang tlah kami ukir bersame..Setiap detik aku akn ingt memori bersme si dye..

b klu b terbace niey satu bnda syg nk oyap ko b;
syg syg sgt2 kt b
i love u

No comments: