NAHAS!

Tengahari tadi ketika aku on the way nak blik umah  dengan menunggang motosikal....aku nahas xcident dengan lori.....sebelum kejadian itu...aku bergaduh dengan si dia.....ketika di jalan raya dengan menunggang motosikal dengan laju...fikiran aku melayang memikirkan si dia tanpa memikirkan nyawa sendiri....alhamdulillah....semasa lori itu melintas.....fikiran ku tersedar dari lamunan....dan aku sempat break emergency....nasib ku baik kerana tuhan masih lagi sayang kan aku.....kalau tak gak samada aku duk kat spital....x pun alam barzakh......aku masih lagi terkejut dengan  kejadian tadi.......dan sekarang aku sentiasa mengingati diri ku untuk sentiasa berhati-hati.....tapi rasa nyer susah kot....sebabnyer setiap kali aku bergaduh dengan si dia...fikiran aku tidak boleh fokus....pernah terjadi sebelum ini semasa aku kuar dengan adik ku....DILA...kami nahas xcident..DILA sendiri dah takut nak tumpang naek motor kalau aku bergaduh dengan si dia....sebab dia cakap boleh membahayakan diri dia jew.....pada ketika itu fikiran ku duk mikir kat si dia...........ini kerana aku terlalu sayang kan si dia...tanpa aku memikirkan keselamatan diriku sendiri......pesanan dari ku...berhati-hati lah di jalan raya (biar pun aku tak berhati-hati)....ingatlah owg yang tersayang expecially famili....

No comments: